بيل: احساس مي‌کنم شبيه آلن شيرر شده‌ام

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بيل: احساس مي‌کنم شبيه آلن شيرر شده‌ام

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بيل: احساس مي‌کنم شبيه آلن شيرر شده‌ام

بيل: احساس مي‌کنم شبيه آلن شيرر شده‌ام


گرث بيل ، ستاره ي رئال مادريد پس از پيروزي تيمش مقابل کروز آزول، عنوان کرد که با گل‌هايي که با سر به ثمر مي‌رساند، احساس مي‌کند شبيه آلن شيرر شده است.


به گزارش "ورزش سه"، هافبک 25 ساله که سال گذشته با 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست، موفق شد در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، برای رئال مادرید گلزنی کند تا سپیدپوشان 4-0 مقابل کروز آزول به پیروزی برسند. او این گل را با سر به ثمر رساند و در چند بازی اخیر رئال مقابل لودوگورتس و آلمریا نیز با ضربه ی سر موفق به گلزنی شده بود و به همین خاطر، در صفحه اش در شبکه اجتماعی عنوان کرد که احساس می‌کند شبیه آلن شیرر، گلزن افسانه ای انگلیسی شده است.

او نوشت:" با این گل‌هایی که با سر به ثمر می‌رسانم، کم کم احساس می‌کنم شبیه آلن شیرر شده ام. رئالی های کشور مغرب امشب فوق‌العاده بودند ! به پیش مادرید . "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.